Konsultointi

Yhteisen toimintakulttuuria ja yleensäkin organisaation johtajuutta avaavalla pohdinnalla voimme yhdessä kehittää organisaatiosi organisaatiokulttuuria.

Organisaatiokulttuuri rakentuu yhteisistä jaetuista arvoista, uskomuksista, käytännöistä ja normeista, jotka määrittelevät, miten yritys tai organisaatio toimii ja miten sen jäsenet vuorovaikuttavat keskenään sekä sidosryhmien kanssa.

Toimintakulttuuri voi vaihdella organisaation eri osien ja prosessien välillä. Joissakin toiminnoissa asiakaslähtöinen palvelukulttuuri on keskeinen kun taas joissakin turvallisuuskulttuuri on välttämätöntä ja vaatii hyvinkin kurinalaista asennoitumista.

Konsultoinnin avulla voimme tarkastella miten juuri teidän organisaatiossa toimintakulttuuri rakentuu parhaalla tavalla jokaisen työntekijän, esihenkilön ja johtajan johtajuuden työkaluksi. Pyydä tarjous niin voimme yhdessä räätälöidä teille sopivan tähän teemaan liittyvän konsultoinnin.


Toimintakulttuurin ja johtajuuden konsultoinnin lisätieto- ja tarjouspyyntö